Sunday, 22 January 2012

Speechless..



Assalamualaikum readers. Ingat tak yang Emmy pernah cerita dekat you guys before this? Ingat? Mesti tak ingatkan.. Kay camni, ingat tak lelaki yang Emmy suka, yang Emmy selalu post dekat fb pasal dia. Yeah, Dia. Yes, Im serious that, yeah Emmy suka dia. Bukan main-main okay. Entahlah, kadang nak kadang taknak, 50/50. Since dari last year time raya, but I try to hide this. Haih I dont know what to do.. Salah Emmy jugak, tak pernah bagitahu dia yang Emmy suka dia. Tapi perlu ke, perempuan yang bagitahu.. tak ke gitu perigi cari timba? tak silap la kan.. Seriously, I dont want to be so dramatic actually, but this is the fact. I like him, not because of Hes so handsome, wealthy.. and all that. I like him, because of His personality. I like the way He is. Kay lagipun Emmy takut nak bercinta untuk kali kedua. Black history I cant forget. Emmy tak boleh nak salahkan dia kan. Yelah dia taktahu, takkan nak hentam dia kot. Emmy try jadi kan dia as my coolio friend, but I cant.. Nah okay I will try! Okay for you, hope that you happy with your favorite girl. I'll always pray for you babe :')

No comments:

Post a Comment